Kring Der Alchemisten
Advertisement

Joke op de BBQ in juli 2005

Jo D'Hondt (°23 jun '81), beter bekend als Joke of zelfs Jokie is de oudste van de D'Hondtjes - twee zussen en een broer - die alledrie het Wilrijkse studentenleven onveilig maakten in het begin van de 21e eeuw.

Joke studeerde eerst Wetenschappen-Wiskunde aan De Dames, en ging daarna Wiskunde-Informatica studeren aan de toenmalige RUCA.

Na twee jaar hield ze het voor gezien en begon ze op de KdG aan de opleiding Industriëel Ingenieur. In haar tweede jaar daar liet ze zich overtuigen om zich te laten dopen bij Kinesia, waar haar nicht Vice-Praeses was.

Tegen dan begon haar jongere broer Hans aan de RUCA te studeren en in 2004-2005 (toen Hans voor zijn tweede jaar KDA-praeses was) vervoegde ze het KDA praesidium als Ab Actis. Ze studeerde datzelfde jaar af aan KdG als Industriëel Ingenieur met grootste onderscheiding.

Het jaar daarop ging ze aan de KUL en opleiding Master of Industrial Management studeren (die ze in juni 2007 succesvol afsloot) en sloot ze zich bij de studentenclub van die richting (MIM) als Vice-Praeses.

KDA carrière[]

Andere clubs[]

Trivia[]

  • Joke's jongere broer is Hans D'Hondt (Praeses KDA 2003-2004 & 2004-2005).
  • De jongste telg van het gezin D'Hondt, Mieke, is gedoopt bij Media en actief in het Hera-praesidium.
  • Sinds 2006 jogt Joke veel en sinds onlangs tennist ze ook regelmatig.

Links[]

Advertisement